Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY DLA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO FIXPOL.PL





1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sprzedawcą jest FixPol sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Antoniego Słonimskiego 13/2, 50-304 Wrocław); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000914229; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy we Wrocławiu, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 80 000; NIP 8952232590; REGON 38960420000000, adres poczty elektronicznej: info@fixpol.pl (dalej jako: „Sprzedawca”).

1.2. OWS stanowi integralną część wszelkich umów sprzedaży zawieranych przez FixPol sp. z o.o., w tym również umów zawieranych w formie pisemnego zamówienia, oferowanych na rzecz podmiotu, który dokonuje zakupu.

1.3. Niniejsze OWS są uregulowaniem umownym wiążącym strony w zakresie sprzedaży towarów. Strony wyłączają stosowanie innych wzorców umownych (ogólne warunki umowy, warunki sprzedaży, wzory umowy, regulaminy itp.) stosowanych czy ustalonych przez Kupującego.

1.4. Postanowienia zawarte w niniejszych OWS mogą być zmienione jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zawarcie odrębnej umowy sprzedaży wyłącza stosowanie niniejszych OWS tylko w zakresie uregulowanym w niej w sposób odmienny.

1.5. Odmienne ustalenia pomiędzy stronami uzgodnione i potwierdzone na piśmie mają pierwszeństwo przed postanowieniami OWS.





2. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA, ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

2.1. Pierwotną formą złożenia zamówienia jest strona internetowa. Klient ma prawo wybrou możliwośći złożenia zamówienia jako "Gość" lub po zarejestrowaniu się i zalogowaniu na swoje konto. Istniej również możliwość złożenia zamówinia telefonicznie lub mailowo.

 1. Strona internetowa - Klient dodaje produkty do koszyka zakupowego, podaje dane osobowe, wybiera sposób wysyłki oraz sposób płatności. Zamówienie jest relaizowane zgodnie z wybranymi wariantami.

 2. Telefonicznie - Klient zgłasza się do nas z zapytaniem na które przygotowujemy ofertę.

 3. Mailowo - Klient zgłasza się do nas z zapytaniem na które przygotowujemy ofertę.

W przypadku zapytań telefonicznych i mailowych tworzymy ofertę która jest przedstawiana Klientowi. Oferta jest wiążąca dopiero, gdy Klient potwierdzi akceptację oferty.

2.2. Ceny produków zarówno na stronie internetowej jak i przy składaniu zamówienie telefonicznie bądź mailowo wskazywane są jako ceny brutto (cena netto + podatek VAT) i podane są w złotych polskich. Całkowita kwota do zapłaty widnije w koszyku zakupowym lub przedstawionej ofercie. Oprócz ceny produktów wyszczególnione są również koszta dostawy, podatki oraz inne ewnetulane koszta.

2.3. Akceptując ofertę sprzedaży, powinni Państwo dodatkowo przekazać nam co najmniej następujące dane umożliwiające realizację zawieranej umowy: imię i nazwisko (w przypadku Klientów niebędących konsumentami – pełną nazwę Państwa firmy oraz NIP), adres, adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu kontaktowego oraz dane dotyczące umowy: produkt/y, ilość produktu/ów, adres dostawy, jeśli jest inny niż adres zamawiającego. W przypadku braku niektórych informacji poprosimy Państwa o ich uzupełnienie.

2.4. Niezależnie od sposobu nawiązania współpracy umowa sprzedaży jest zawierana zawsze zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności Kodeksem cywilnym oraz ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.





3. PRZEDMIOT UMOWY

3.1. Wszelkie informację na temat oferowanych produktów widnieją na naszej stronie internetowej www.fixpol.pl.

3.2. Informację o oferowanych produktach i ich ceny są cenami ostatecznymi na stronie internetowej. Jeśli sprzedaż dokonana jest innym kanałem, telefonicznym lub mailowym ceny produktów mogą być inne. Wówczas wiążące są oferty skierowane indywidualnie do Klienta.

3.3. Jeśli Klienta zainteresowany jest sprzedażą hurtową, wówaczas tworzona jest dla niego indywidulana oferta.





4. KONTAKT Z NAMI

4.1. Kontak możliwy jest za pomocą strony internetowej, telefonicznie bądź mailowo.

Tel.: +48 534 056 262

E-mail: info@fixpol.pl





5. SPOSÓB I TERMIN PŁATNOŚCI

5.1. W przypadku realizowania zakupu przez sklep internetowy Klient ma prawo samodzielnego wyboru sposobu płatności oraz wybrania dostawcy poprzez wybranie odpowiednich wariantów. W przypadku oferty i zapytania o produkt Klient również ma możliwość wyboru płatności oraz dostawcy. Wówczas w drodze rozmów, nakreślane są warunki Klienta co do jego preferencji.

5.2. Możliwe sposoby płatności:

Sklep internetowy Fixpol.pl proponuje następujące formy płatności za towar:

  • Przedpłata na konto 

  • Raty Alior

  • Raty mBank

  • Pobranie (płatność przy odbiorze)

  • Przelewy24 (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.)



Zalecamy sprawdzenie w obecności pracownika firmy kurierskiej czy towar jest zgodny z zamówieniem.



W przypadku rozbieżności należy spisać w jego obecności protokół.



5.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, jednak nie później niż przed wysyłką zamówionego produktu.

5.4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności na rzecz wybranego przez siebie kredytodawcy lub podmiotu finansującego zgodnie z przyjętym harmonogramem spłaty.

5.5. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

5.6. Po upływie pierwotnego terminu płatności, w przypadku bezskutecznych upomnień co do obowiązku uregulowania należności, będziemy uprawnieni odstąpić od zawartej z Państwem umowy i anulować zamówienie.





6. SPOSÓB, TERMIN I KOSZT DOSTAWY

6.1. Sposób, termin i koszt dostawy jest widoczny w koszyku zakupowym na stronie internetowej, po wcześniejszym zaznaczeniu wybranych metod.

6.2. W przypadku ofert sposób, termin i koszt dostawy jest indywidulanie ustalany z Klientem według jego preferencji lub możliwości Sklepu.

6.3. Dostawa produktów jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane na stronie internetowej lub w przedstawionej Państwu ofercie.

6.4. Dostawy produktów dostępne są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłki poza granicę terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinny być każdorazowo konsultowane.

6.5. Metody dostawy produktu:

a. Przesyłka kurierska.

b. Przesyłka kurierska pobraniowa.

c. Przesyłka paletowa.

d. Paczkomaty Inpost.

6.6. Niektóre oferowane przez nas produkty mogą mieć wydłużony okres dostawy. Każdy produkt na stronie internetowej zawiera szacowany termin wysyłki. Zwykle termin wysyłki to 1-4 dni robocze.

6.7. Przez dzień roboczy należy rozumieć jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Terminu wysłki nie należy mylić z terminem dostawy. Termin wysyłki to termin w którym Sklep zobowiązuje się wysłać do towar do Klienta. Termin dostawy oznacza termin faktycznego otrzymania towaru w drodze współpracy z róznymi dostawcami.





7. REKLAMACJE

7.1. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności względem Państwa, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

7.2. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć produkt bez wad. Jeśli jednak są przesłanki ku złożeniu reklamacji, wówczas proszę je kierować mailowo na adres: info@fixpol.pl lub telefonicznie: +48 534 056 262.

7.3. Kontaktując się z nami w sprawie reklamacji warto wcześniej przygtować:

a. informacje o produkcie, paragonu lub faktury

b. informacji o wadzie produktu i dacie jej powstania

c. danych osobowych

7.4. Powyższe informację pozowlą na sprawniejszą obsługę reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni kalenadarzowych.





8. KONSUMENCKIE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1. Poniższe postanowienia dotyczą wyłącznie Klientów, którzy są konsumentami lub wobec których stosuje się przepisy o konsumentach.

8.2. Klient, który zawarł umowę na odległość ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych. Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające kupującemu zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności zakupu.

8.3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

8.4. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sprzedawcy oraz jego zwrotu.

8.5. Zwrotowi nie podlega towar który nosi widoczne oznaki jego użytkowania lub który nie jest kompletny.

8.6. Towar zakupiony na firmę nie podlega zwrotowi. Nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych.

8.7. Proces dokonania zwrotu:

W celu dokonania zwrotu prosimy  o przesłanie informacji o chęci dokonania zwrotu na maila: info@fixpol.pl

Tytuł maila: ZWROT 

Treść: Imię i nazwisko, numer konta bankowego do zwrotu środków

Powód: (nie musisz podawać przyczyny zwrotu)





Zapakuj zwracane produkty w bezpieczny sposób i nadaj je dowolną metodą transportu. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.





Zwroty należy kierować na adres:

FixPol sp. z o.o.

Kościelna 3

59-950 Ruszów

Telefon: +48 534 056 262

E-mail: info@fixpol.pl





9. DARMOWA DOSTAWA

9.1. Darmowa dostawa obowiązuje w naszym sklepie internetowym w wybranych terminach oraz na wybranych dostawców.

9.2. Wszelkie informację na temat terminów oraz dostawców znajdują się w banerach informujących o darmowych dostawach.

9.3. Darmowa dostawa nie jest równoznaczna z darmowym zwrotem.







10. DODATKOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

10.1. Niniejsze postanowienia dotyczą wyłącznie Klientów, którzy nie są konsumentami (tj. zawierają ze Sprzedawcą umowy sprzedaży w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową) albo wobec których nie stosuje się przepisów o konsumentach.

10.2. Jeśli wystapią opóźnienia w płatności zastrzegamy sobie prawo wstrzymania realizacji zamówienień do czasu uiszczenia należnych płatności, co nie rodzi po Państwa stronie żadnych roszczeń w stosunku do nas.

10.3. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalenadrzowych od jej zawarcia bez podania przyczyny.

10.4. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w terminie przesyłki. Jeśli Klient stwierdzi, że w trakcie dostawy towar został uszkodozny powinien odpowiedni zabezpieczyć dowody ku temu stwierdzające. Wszelkie usterki powstałe w trakcie dostawy są rozwiązywane z przwoźnikiem.

10.5. Opóźnienia lub nie wywiązywanie się z warunków realizacji umowy przez nas nie będą stanowiły podstawy dla Państwa do odstąpienia od umowy lub też domagania się odszkodowania za poniesione straty lub innych równoważnych płatności, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zostało spowodowane czynnikami, za które nie ponosimy odpowiedzialności i do których powstania się nie przyczyniliśmy.

10.6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.





11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

11.1. Umowy zawierane ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.

11.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi OWS mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.



Śledź nas na Facebooku